Descrição:
UsedGood .
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers Brochura - 2014 - 3rd Edição
por Geoffrey A. Moore
Detalhes
- Título Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
- Autor Geoffrey A. Moore
- Encadernação Brochura
- Número da edição 3rd
- Edição 3
- Páginas 288
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Harper Business, New York, NY
- Data de publicação 2014-01-28
- ISBN 9780062292988 / 0062292986
- Peso 0.46 libras (0.21 kg)
- Dimensão 8.1 x 5.29 x 0.69 in. (20.57 x 13.44 x 1.75 cm)
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2014412091
- Dewey Decimal Code 658.8
Mais exemplares à venda
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers (Collins Business Essentials)
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Condição
- UsedGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
South San Francisco, California, United States
- Preço do item
-
€ 2,36€ 4,73 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 2,36
€ 4,73
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers (Collins Business Essentials)
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Condição
- UsedGood
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Annandale, New Jersey, United States
- Preço do item
-
€ 2,83€ 3,78 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
UsedGood. There is light highlighting or handwriting through out the book. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
Preço do item
€ 2,83
€ 3,78
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers (Collins Business Essentials)
por Moore, Geoffrey A
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Colchester, Vermont, United States
- Preço do item
-
€ 4,74€ 2,84 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 4,74
€ 2,84
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers (Collins Business Essentials)
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Frederick, Maryland, United States
- Preço do item
-
€ 5,20€ 3,78 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Harper Business. Used - Very Good. Very Good condition. 3rd edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Preço do item
€ 5,20
€ 3,78
frete para USA
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 13
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,68Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Harper Business, 2014. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,68
Frete grátis para USA
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Aceitável
- Brochura
- Condição
- Usado - Aceitável
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 13
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,68Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Harper Business, 2014. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,68
Frete grátis para USA
Crossing the Chasm, 3rd Edition : Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
por Geoffrey A. Moore
- Usado
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,68Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
HarperCollins Publishers, 2014. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,68
Frete grátis para USA
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,68Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Harper Business, 2014. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,68
Frete grátis para USA
Crossing the Chasm, 3rd Edition : Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers
por Geoffrey A. Moore
- Usado
- Aceitável
- Brochura
- Condição
- Usado - Aceitável
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,68Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
HarperCollins Publishers, 2014. Paperback. Acceptable. Disclaimer:A readable copy. All pages are intact, and the cover is intact. Pages can include considerable notes-in pen or highlighter-but the notes cannot obscure the text. An ex-library book and may have standard library stamps and/or stickers. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,68
Frete grátis para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers (Collins Business Essentials)
por Moore, Geoffrey A.
- Usado
- Bom
- Condição
- Usado - Bom
- Edição
- 3
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780062292988 / 0062292986
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Philadelphia, Pennsylvania, United States
- Preço do item
-
€ 5,77Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Harper Business. 3. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Preço do item
€ 5,77
Frete grátis para USA