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The Fall of Advertising and the Rise of PR
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The Fall of Advertising and the Rise of PR Capa dura - 2002

por Al Ries; Laura Ries

Primeira linha

Not long ago, four New York City nurses were killed when they drove off the top of a motel's five-story parking garage.

Detalhes

  • Título The Fall of Advertising and the Rise of PR
  • Autor Al Ries; Laura Ries
  • Encadernação Capa dura
  • Edição First Edition
  • Páginas 320
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harper Business, New York
  • Data de publicação August 20, 2002
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780060081980 / 0060081988
  • Peso 1.03 libras (0.47 kg)
  • Dimensão 8.25 x 5.5 x 1.05 in. (20.96 x 13.97 x 2.67 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising, Brand name products
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2002023294
  • Dewey Decimal Code 659

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ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
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ISBN 10 / ISBN 13
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9780060081980 / 0060081988
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Usado - Muito Bom
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9780060081980 / 0060081988
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Novo
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