Descrição:
Dryden Press. Used - Good. Good condition. 4th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
![Exploring Marketing Research](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/620/515/9780030515620.OL.0.l.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Detalhes
- Título Exploring Marketing Research
- Autor William G. Zikmund
- Encadernação Capa dura
- Edição [ Edition: fourt
- Páginas 834
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Dryden Press
- Data de publicação 1991-05
- Ilustrado Sim
- ISBN 9780030515620 / 0030515629
- Library of Congress subjects Marketing research
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 90039282
- Dewey Decimal Code 658.83
Mais exemplares à venda
![Exploring marketing research](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/620/515/9780030515620.OL.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Exploring marketing research
por Zikmund, William G
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030515620 / 0030515629
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Frederick, Maryland, United States
- Preço do item
-
€ 56,83€ 3,78 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 56,83
€ 3,78
frete para USA