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Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets Brochura - 1994

por Hutt, Michael D

Detalhes

  • Título Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets
  • Autor Hutt, Michael D
  • Encadernação Brochura
  • Editorial Thomson Learning
  • Data de publicação 1994
  • ISBN 9780030150838

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Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets

por Hutt, M.D. and Speh, T.W.

  • Usado
  • Brochura
Condição
Usado
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780030150838 / 0030150833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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Descrição:
Dryden Press, 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1300grams, ISBN:9780030150838
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Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets

por Michael D. Hutt

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780030150838 / 0030150833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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Descrição:
Thomson Learning, 1994. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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