The New Rules Of Marketing and Pr

por Scott, David Meerman

For marketers, The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work. This one-of-a-kind guide includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to create compelling messages, get them in front of customers, and lead those customers into the buying process.

Avaliações

Avalie este livro e você terá a chance de ganhar $50!

Cópias Disponíveis

Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Like New
Edição
2nd
Published
2010-01-12
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470547816
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Evanston, Illinois, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,73

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley, 2010-01-12. 2nd. Paperback. Like New. Like new, excellent condition. Book is flat, tight and clean.
Preço do item
€ 5,73
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470547816
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Nashua, New Hampshire, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,84

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley. paperback. Very Good. 6x0x8. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Preço do item
€ 1,84
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR : How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Used - Good
ISBN
9780470379288
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,68

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 5,68
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Used - Good
ISBN
9780470379288
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,77

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Preço do item
€ 3,77
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR : How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Used - Good
ISBN
9781119362418
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,47

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 8,47
The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing, & Online Media to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing, & Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Very Good
Published
2007
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780470113455
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,66

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons, 2007. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,66
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9781118488768
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,43

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 1,43
The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470379288
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 0,95

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 0,95
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly (New ... & PR: How to Use Social Media, Blogs,)

por Scott, David Meerman

Condição
Used; Good
Edição
2nd Edition
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470547816
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,30

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons. 2nd Edition. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate.… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 4,30
The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing, & Online Media to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing, & Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Like New
Published
2007
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780470113455
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,66

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons, 2007. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,66
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly (New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Blogs,)

por David Meerman Scott

Condição
Used; Good
Published
10/31/2008
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470379288
Quantidade Disponível
1
Livreiro
London, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,18

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons, 10/31/2008. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Preço do item
€ 4,18
The New Rules of Marketing and PR : How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR : How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por David Meerman Scott

Condição
Like New
Published
2008
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470379288
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,66

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2008. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,66
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Collectible - Very Good
ISBN
9780470113455
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 15,27

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons Inc. Collectible - Very Good. Signed Copy Collectible - Very Good. Like New dust jacket. Signed/Inscribed by author on front endpage.
Preço do item
€ 15,27
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Good
Published
2007-06-04
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780470113455
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Memphis, Tennessee, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,83

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 2007-06-04. Hardcover. Good. 8x5x1.
Preço do item
€ 4,83
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR : How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780470379288
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,68

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,68
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Used - Very Good
ISBN
9781118488768
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,79

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Used - Very Good. Very Good condition.
Preço do item
€ 4,79
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Used - Like New
ISBN
9780470113455
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,92

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons Inc. Used - Like New. Like New condition. Like New dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Preço do item
€ 3,92
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott, David Meerman

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780470547816
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 0,93

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 0,93
Nenhuma imagem disponível

The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers Directly

por David Meerman Scott

Condição
Used; Good
Published
06/12/2007
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780470113455
Quantidade Disponível
1
Livreiro
London, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,18

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons, 06/12/2007. Hardcover. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Preço do item
€ 4,18
The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases & Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases & Viral Marketing to Reach Buyers Directly

por Scott

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9781119362418
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,92

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 12,92