The Advertising Concept Book

por Barry, Pete

Cópias Disponíveis

Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Used; Good
Published
08/04/2008
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
London, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,17

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 08/04/2008. Hardcover. Used; Good. Ex-Library Copy. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Preço do item
€ 4,17
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later: 2nd Edition

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later: 2nd Edition

por Pete Barry

Condição
Usado - Very Good
Condição de sobrecapa
No Jacket as Issued
Published
2012
Encadernação
ISBN
9780500516232
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newtown, New South Wales, AUS
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 23,55

Mostrar detalhes

Descrição:
London, U.K.: Thames & Hudson, 2012 296 pages. The cover has a little wear, with a few small scuffs. The page edges are lightly foxed. Books listed here are not stored at the shop. Please contact us if you want to pick up a book from Newtown.. Hardcover. Very Good/No Jacket as Issued.
Preço do item
€ 23,55
Advertising Concept Book : Think Now, Design Later

Advertising Concept Book : Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Usado - Good
Published
2012
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500290316
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,99

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 2012. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,99
Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later -- a Complete Guide to Creative Ideas, Strategies and Campaigns

por Barry, Pete

Condição
New
Published
2012
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500290316
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Ferndale, New York, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2.325,01

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson. New. 2012. Paperback. 0500290318 .*** FREE UPGRADE to Courier/Priority Shipping Upon Request *** - *** IN STOCK AND IMMEDIATELY AVAILABLE FOR SHIPMENT - Flawless copy, brand new, pristine, never opened -- 288 pp. ; 400 illus. -- with a bonus offer-- .
Preço do item
€ 2.325,01
Nenhuma imagem disponível

Advertising Concept Book

por Barry, Pete

Condição
UsedLikeNew
ISBN
9780500290316
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Skokie, Illinois, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,93

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedLikeNew. 2nd revised/expanded pbk ed. Very minor wear, however, text is mostly clean & readable.
Preço do item
€ 3,93
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Barry, Pete

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500516232
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,59

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 4,59
Nenhuma imagem disponível

Advertising Concept Book (Second Edition)

por Barry, Pete

Condição
Usado - Good
Published
2012-07-01
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500290316
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Simi Valley, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,30

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 2012-07-01. Paperback. Good. 1.1000 9.7000 7.8000. Minimal creasing on edges of cover and pages.
Preço do item
€ 3,30
Advertising Concept Book : Think Now, Design Later

Advertising Concept Book : Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Usado - Very Good
Published
2012
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500290316
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,99

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 2012. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,99
The Advertising Concept Book

The Advertising Concept Book

por Pete Barry

Condição
Usado - Very Good
Published
2008
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500287385
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,98

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 2008. Paperback. Very Good. Disclaimer:May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,98
The Advertising Concept Book

The Advertising Concept Book

por Pete Barry

Condição
Usado - Acceptable
Published
2008
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500287385
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,90

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 2008. Paperback. Acceptable. Disclaimer:Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,90
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later: A Complete Guide to Creative Ideas, Strategies and Campaigns

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later: A Complete Guide to Creative Ideas, Strategies and Campaigns

por Barry, Pete

Condição
Usado - Good
Published
2008
Encadernação
Paperback
ISBN
9780500287385
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,98

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 2008. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,98
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Usado - Acceptable
Encadernação
Hardback
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,59

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Acceptable.
Preço do item
€ 2,59
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Hardback
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,59

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Very Good.
Preço do item
€ 2,59
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Usado - Good
Encadernação
Hardback
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,59

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Good.
Preço do item
€ 2,59
Nenhuma imagem disponível

Advertising Concept Book

por Barry, Pete

Condição
UsedVeryGood
ISBN
9780500290316
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Skokie, Illinois, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,93

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. 2nd pbk ed (revised/expanded). Minor wear/scuffs. Text is mostly clean & readable.
Preço do item
€ 3,93
Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Used; Very Good
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,29

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 4,29
Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Used; Very Good
Edição
3
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780500518984
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 18,06

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames and Hudson Ltd. 3. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate.… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 18,06
Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Used; Very Good
Published
08/04/2008
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
London, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,17

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 08/04/2008. Hardcover. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Preço do item
€ 4,17
Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

por Pete Barry

Condição
Used; Very Good
Published
08/04/2008
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780500514054
Quantidade Disponível
1
Livreiro
London, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,17

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson, 08/04/2008. Hardcover. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Preço do item
€ 4,17
Nenhuma imagem disponível

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later (Third)

por Barry, Pete

Condição
New
ISBN
9780500292679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Victoria, British Columbia, CAN
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 30,07

Mostrar detalhes

Descrição:
Thames & Hudson. New. Special order direct from the distributor
Preço do item
€ 30,07