Seeing What's Next

por Christensen, Clayton M

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Seeing What's Next : Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change

por Christensen, Clayton M., Anthony, Scott D., Roth, Erik A

Condição
Used - Good
ISBN
9781591391852
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
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Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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€ 4,73

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Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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Seeing What's Next

por Christensen, Clayton M.

Condição
Usado - Collectible - Very Good/Very Good
Edição
First Printing
Published
2004
Encadernação
Hard Cover
Quantidade Disponível
1
Livreiro
OCEANSIDE, California, USA
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Preço do item
€ 33,09

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Descrição:
Harvard Business School. Collectible - Very Good/Very Good. 2004. First Printing. Hard Cover. (F294) .
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€ 33,09
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Seeing What's Next : Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change

por Christensen, Clayton M., Anthony, Scott D., Roth, Erik A

Condição
Used - Good
ISBN
9781591391852
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,31

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Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,31
Seeing What's Next: Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change

Seeing What's Next: Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change

por Clayton M. Christensen

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9781591391852
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 26,69

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Descrição:
Hardback. New. When a disruptive innovation is launched, it changes the entire industry and every firm operating within it. This book argues that it is possible to predict which companies will win and which will lose in a specific situation - and provides a practical framework for doing so.
Preço do item
€ 26,69