Marketing Roi

por Lenskold, James

Cópias Disponíveis

Marketing ROI: The Path To Campaign, Customer, And Corporate Profitability

Marketing ROI: The Path To Campaign, Customer, And Corporate Profitability

por Lenskold, James

Condição
Like New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 0,95

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Like New.
Preço do item
€ 0,95
Marketing ROI

Marketing ROI

por James Lenskold

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 86,65

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. New. Shows marketing practitioners at various levels how to employ ROI and other financial tools to quantify their organizations' strategic marketing decisions and maximize the incremental profits generated by each dollar invested in their marketing programs. This book presents a program for removing the veil of mystery from marketing efficiency.
Preço do item
€ 86,65
Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

por James Lenskold

Condição
Usado - Very Good
Published
2003
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,01

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Education, 2003. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,01
Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

por James Lenskold

Condição
As New
Published
2003
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,01

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Education, 2003. Hardcover. As New. Disclaimer:Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,01
Marketing ROI: The Path To Campaign, Customer, And Corporate Profitability

Marketing ROI: The Path To Campaign, Customer, And Corporate Profitability

por Lenskold, James

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Hardback
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 0,95

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Very Good.
Preço do item
€ 0,95
Nenhuma imagem disponível

Marketing ROI: The Path To Campaign, Customer, And Corporate Profitability

por Lenskold, James

Condição
Used; Very Good
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,30

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Professional. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 4,30
Nenhuma imagem disponível

Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

por Lenskold, James

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,97

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,97
Nenhuma imagem disponível

Marketing ROI

por James Lenskold

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780071413633
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 75,63

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. New. Shows marketing practitioners at various levels how to employ ROI and other financial tools to quantify their organizations' strategic marketing decisions and maximize the incremental profits generated by each dollar invested in their marketing programs. This book presents a program for removing the veil of mystery from marketing efficiency.
Preço do item
€ 75,63