Marketing Modernism In Fin-De-Siecle Europe
por Beery, Barbara; Beery, Barbara
Cópias Disponíveis
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Modernism in Fin-de-Sicle Europe
por Jensen, Robert
- Condição
- Used: Good
- Edição
- Reprint
- Published
- 1996-12-23
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780691029269
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, USA
- Preço do item
-
€ 20,54
Mostrar detalhes
Descrição:
Princeton University Press, 1996-12-23. Reprint. paperback. Used: Good. Preço do item
€ 20,54
![Marketing Modernism in Fin-de-Siècle Europe. (Presentation copy signed by author and inscribed to Peter Selz).](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/158/631/1132631158.0.m.jpg)
Marketing Modernism in Fin-de-Siècle Europe. (Presentation copy signed by author and inscribed to Peter Selz).
por Robert Jensen.
- Condição
- Usado
- ISBN
- 9780691033334
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Francisco, California, USA
- Preço do item
-
€ 94,52
Mostrar detalhes
Descrição:
Princeton, N.J.: Princeton University Press, 1994.. Autographed. 8vo. 367 pp. Very Good+. Hard Cover. Brown cloth covered boards. Dust Jacket Very Good+. Inscribed on inside page. ISBN: 0691033331 9780691033334.From the Collection of the Art Historian Peter Selz. Preço do item
€ 94,52
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe
por Robert Jensen
- Condição
- As New
- Published
- 1996-12
- ISBN
- 9780691029269
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
kingston, New York, USA
- Preço do item
-
€ 15,12
Mostrar detalhes
Descrição:
Absolutely no markings or writing! Preço do item
€ 15,12
![Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/713/147/1412147713.0.m.jpg)
Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe
por Robert Jensen
- Condição
- New
- Encadernação
- Paperback / softback
- ISBN
- 9780691029269
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, GBR
- Preço do item
-
€ 65,45
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback / softback. New. Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century. Preço do item
€ 65,45
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Modernism in Fin-De-Siecle Europe
por Robert Jensen
- Condição
- Usado - Good
- Published
- 1994-07
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9780691033334
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, USA
- Preço do item
-
€ 33,04
Mostrar detalhes
Descrição:
Princeton Univ Pr, 1994-07. Hardcover. Good. Preço do item
€ 33,04
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Modernism in Fin De Siecle Europe (Paper)
por Robert Jensen
- Condição
- New
- Published
- 1997
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780691029269
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 79,11
Mostrar detalhes
Descrição:
Princeton Univ Pr, 1997. Paperback. New. reprint edition. 376 pages. 9.50x6.50x1.25 inches. Preço do item
€ 79,11
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Modernism in Fin De Siecle Europe (Paper)
por Robert Jensen
- Condição
- New
- Published
- 1997
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780691029269
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 95,84
Mostrar detalhes
Descrição:
Princeton Univ Pr, 1997. Paperback. New. reprint edition. 376 pages. 9.50x6.50x1.25 inches. Preço do item
€ 95,84