Emotional Branding

por Gobe, Marc

Marc Gobé is the co-founder and former CEO of Desgrippes Gobé, one of the top 10 branding firms in the world. He is now the President of Emotional Branding LLC, a NY-based experiemental think tank and consulting firm. Designer, photographer, filmmaker, respected author, and sought after public speaker, Gobé focuses on connecting brands emotionally with people in a positive way. Marc Gobé has received numerous design awards from publications and institutions including ID magazine, Interiors, Graphis, VM+SD, the Brand Design Association, the Art Directors Club, and Clio. He is a member of the exclusive world-class network of Vantage Marketplace LLC, a subsidiary of Goldman Sachs. Marc has been profiled in and has written articles for most leading international media brands in North and South America, Europe, and Asia. He is a regular design columnist on BusinessWeek.com. Gobé is the author of three previous books with Allworth Press, Emotional Branding (2001), Citizen Brand (2002), and Brandjam (2007).

Avaliações

Avalie este livro e você terá a chance de ganhar $50!

Cópias Disponíveis

Emotional Branding

Emotional Branding

por Marc Gobe

Condição
Usado - Very Good
Published
2010
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Wellington, Greater Wellington, NZL
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,20

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth. Very Good. 22.9 x 15 x 2.8 centimetres (0.3. Paperback. 2010. 352 pages.<br>Emotional Branding is the best selling revolutionar y business book that has created a movement in branding circles b y shifting the focus from products to people. The 10 Commandments of Emotional Branding have become a new benchmark for marketing and creative professionals, emotional branding… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 5,20
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding : The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobé, Marc

Condição
Used - Good
ISBN
9781581150780
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,74

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,74
Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Zyman, Sergio

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Hardback
ISBN
9781581150780
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,60

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Very Good.
Preço do item
€ 2,60
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Used - Very Good
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,32

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Press. Used - Very Good. Very Good condition. With remainder mark. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Preço do item
€ 4,32
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding : The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobé, Marc

Condição
Used - Very Good
ISBN
9781581150780
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,74

Mostrar detalhes

Descrição:
Windsor Books International. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 4,74
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
UsedVeryGood
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Blawnox, Pennsylvania, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,83

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. Never used! Moderate wear to corners/edges from shelving. Book has a small crease/tear on cover.
Preço do item
€ 2,83
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Usado - Very Good
Published
2/9/2010 12:00:01 AM
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Chicago, Illinois, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,22

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Press, 2/9/2010 12:00:01 AM. paperback. Very Good. 1.0630 in x 8.8976 in x 6.0630 in.
Preço do item
€ 2,22
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Used - Good
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,32

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Press. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Preço do item
€ 4,32
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding : The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Used - Good
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,74

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,74
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Used: Good
Edição
Updated and Revised Edition
Published
2010-02-09
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,48

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth, 2010-02-09. Updated and Revised Edition. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 9,48
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding : The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Used - Very Good
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,74

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 4,74
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding : The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Used - Very Good
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,89

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,89
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Marc Gobe

Condição
UsedGood
ISBN
9781581150780
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Imperial, Missouri, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,28

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Preço do item
€ 4,28
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Marc Gobe

Condição
UsedAcceptable
ISBN
9781581150780
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Interlochen, Michigan, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,96

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedAcceptable. The item is very worn but continues to work perfectly. Signs of wear can include aesthetic issues such as scratches, dents, worn and creased covers, folded page corners and minor liquid stains. All pages and the cover are intact, but the dust cover may be missing. Pages may include moderate to heavy amount of notes and highlighting,… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 5,96
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding

por Gobe, Marc

Condição
Usado - Good/Good
Published
2001
Encadernação
Hard Cover
Quantidade Disponível
1
Livreiro
OCEANSIDE, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 33,11

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Press. Good/Good. 2001. Hard Cover. (G432) .
Preço do item
€ 33,11
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
New
Published
2010-02-09
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 96,83

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Press, 2010-02-09. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 96,83
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
Usado - Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 26,66

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 26,66
Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
New
Published
2010
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 37,71

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Pr, 2010. Paperback. New. upd rev edition. 325 pages. 9.00x7.75x0.75 inches.
Preço do item
€ 37,71
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Marc Gobe

Condição
Usado - Good
Encadernação
Hardcover
ISBN
9781581150780
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 27,24

Mostrar detalhes

Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 27,24
Nenhuma imagem disponível

Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People

por Gobe, Marc

Condição
New
Published
2010
Encadernação
Paperback
ISBN
9781581156720
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 30,73

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth Pr, 2010. Paperback. New. upd rev edition. 325 pages. 9.00x7.75x0.75 inches.
Preço do item
€ 30,73