Customer Winback

por Jill Griffin, Michael W Lowenstein

Cópias Disponíveis

Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

por Michael W. Lowenstein; Jill Griffin

Condição
Usado - Very Good
Published
2001
Encadernação
Paperback
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,52

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2001. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 7,52
Nenhuma imagem disponível

CUSTOMER WINBACK: HOW TO RECAPTURE LOST CUSTOMERS--AND KEEP THEM LOYAL

por JILL GRIFFIN, MICHAEL W. LOWENSTEIN,

Condição
New
Condição de sobrecapa
New
Edição
1st
Published
2001
Encadernação
Paperback
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
New Delhi, IND
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 45,24

Mostrar detalhes

Descrição:
wiley, 2001. 1st. Paperback. New/New.
Preço do item
€ 45,24
Nenhuma imagem disponível

Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

por Griffin, Jill, Lowenstein, Michael W

Condição
Used - Good
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,71

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,71
Nenhuma imagem disponível

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

por Griffin, Jill; Lowenstein, Michael W

Condição
Usado - Very Good
Condição de sobrecapa
very good
Edição
1st
Published
2001-02-16
Encadernação
Paperback
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Asheville, North Carolina, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 16,20

Mostrar detalhes

Descrição:
Jossey-Bass, 2001-02-16. 1st. Paperback. Very Good/very good. NOTE HARDCOVER WITH DJ, 1ST EDITION, 1ST PRINTING WITH FULL NUMBER LINE, no marks noted in or on book,AND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
Preço do item
€ 16,20
Nenhuma imagem disponível

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers��And Keep Them Loyal

por Jill Griffin/ Michael W. Lowenstein

Condição
New
Published
2001
Encadernação
Paperback
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 32,70

Mostrar detalhes

Descrição:
Jossey-Bass Inc Pub, 2001. Paperback. New. 1st edition. 314 pages. 9.50x6.00x1.25 inches.
Preço do item
€ 32,70
Nenhuma imagem disponível

Customer Winback: How To Recapture Lost Customers--and Keep Them Loyal

por Jill Griffin, Michael W. Lowenstein,

Condição
New
Condição de sobrecapa
New
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
New Delhi, IND
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 37,79

Mostrar detalhes

Descrição:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Preço do item
€ 37,79
Nenhuma imagem disponível

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

por Griffin, Jill; Lowenstein, Michael W

Condição
New
Published
2001-02-16
Encadernação
Paperback
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 75,87

Mostrar detalhes

Descrição:
Jossey-Bass, 2001-02-16. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 75,87
Nenhuma imagem disponível

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers––And Keep Them Loyal

por Jill Griffin/ Michael W. Lowenstein

Condição
New
Published
2001
Encadernação
Paperback
ISBN
9780787946678
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 42,70

Mostrar detalhes

Descrição:
Jossey-Bass Inc Pub, 2001. Paperback. New. 1st edition. 314 pages. 9.50x6.00x1.25 inches.
Preço do item
€ 42,70