Customer Winback
por Jill Griffin, Michael W Lowenstein
Cópias Disponíveis
Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal
por Michael W. Lowenstein; Jill Griffin
- Condição
- Usado - Very Good
- Published
- 2001
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, USA
- Preço do item
-
€ 7,52
Mostrar detalhes
Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2001. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed. Preço do item
€ 7,52
CUSTOMER WINBACK: HOW TO RECAPTURE LOST CUSTOMERS--AND KEEP THEM LOYAL
por JILL GRIFFIN, MICHAEL W. LOWENSTEIN,
- Condição
- New
- Condição de sobrecapa
- New
- Edição
- 1st
- Published
- 2001
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
New Delhi, IND
- Preço do item
-
€ 45,24
Mostrar detalhes
Descrição:
wiley, 2001. 1st. Paperback. New/New. Preço do item
€ 45,24
Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal
por Griffin, Jill, Lowenstein, Michael W
- Condição
- Used - Good
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, GBR
- Preço do item
-
€ 4,71
Mostrar detalhes
Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages. Preço do item
€ 4,71
Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal
por Griffin, Jill; Lowenstein, Michael W
- Condição
- Usado - Very Good
- Condição de sobrecapa
- very good
- Edição
- 1st
- Published
- 2001-02-16
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Asheville, North Carolina, USA
- Preço do item
-
€ 16,20
Mostrar detalhes
Descrição:
Jossey-Bass, 2001-02-16. 1st. Paperback. Very Good/very good. NOTE HARDCOVER WITH DJ, 1ST EDITION, 1ST PRINTING WITH FULL NUMBER LINE, no marks noted in or on book,AND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing Preço do item
€ 16,20
Customer Winback: How to Recapture Lost Customers��And Keep Them Loyal
por Jill Griffin/ Michael W. Lowenstein
- Condição
- New
- Published
- 2001
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 32,70
Mostrar detalhes
Descrição:
Jossey-Bass Inc Pub, 2001. Paperback. New. 1st edition. 314 pages. 9.50x6.00x1.25 inches. Preço do item
€ 32,70
Customer Winback: How To Recapture Lost Customers--and Keep Them Loyal
por Jill Griffin, Michael W. Lowenstein,
- Condição
- New
- Condição de sobrecapa
- New
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
New Delhi, IND
- Preço do item
-
€ 37,79
Mostrar detalhes
Descrição:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed! Preço do item
€ 37,79
Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal
por Griffin, Jill; Lowenstein, Michael W
- Condição
- New
- Published
- 2001-02-16
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Diego, California, USA
- Preço do item
-
€ 75,87
Mostrar detalhes
Descrição:
Jossey-Bass, 2001-02-16. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title! Preço do item
€ 75,87
Customer Winback: How to Recapture Lost Customers––And Keep Them Loyal
por Jill Griffin/ Michael W. Lowenstein
- Condição
- New
- Published
- 2001
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780787946678
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 42,70
Mostrar detalhes
Descrição:
Jossey-Bass Inc Pub, 2001. Paperback. New. 1st edition. 314 pages. 9.50x6.00x1.25 inches. Preço do item
€ 42,70