Customer Service Delivery
por Larry Fogli, Jennifer Ukei
Cópias Disponíveis
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Customer Service Delivery: Research and Best Practices
por Larry Fogli; Jennifer Ukei
- Condição
- Usado - Good
- Published
- 2005
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9780787976200
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, USA
- Preço do item
-
€ 10,13
Mostrar detalhes
Descrição:
Pfeiffer, 2005. Hardcover. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed. Preço do item
€ 10,13
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Customer Service Delivery: Research and Best Practices
por Larry Fogli; Jennifer Ukei
- Condição
- Usado - Very Good
- Published
- 2005
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9780787976200
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, USA
- Preço do item
-
€ 6,78
Mostrar detalhes
Descrição:
Pfeiffer, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed. Preço do item
€ 6,78
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Customer Service Delivery: Research and Best Practices
por Larry Fogli; Jennifer Ukei
- Condição
- New
- Published
- 2005-12-30
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9780787976200
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Diego, California, USA
- Preço do item
-
€ 78,29
Mostrar detalhes
Descrição:
Pfeiffer, 2005-12-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title! Preço do item
€ 78,29