Culture and Consumption II
por McCracken, Grant
Cópias Disponíveis
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Culture And Consumption II: Markets, Meaning, And Brand Management
por McCracken, Grant
- Condição
- Usado - Very Good
- Condição de sobrecapa
- Wraps
- Edição
- First Paperback Edition edition
- Published
- 2005
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780253217615
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
LEXINGTON, Massachusetts, USA
- Preço do item
-
€ 23,67
Mostrar detalhes
Descrição:
Bloomington: Indiana, 2005. First Paperback Edition edition. Paperback. Very Good/Wraps. 23.5 cm. Signed by Author Trade paperback, very good condition, w. ltly rubbed wraps--sme lt marks and scuffs. Ltly bumped bottom corners. Dedication signed by author on title p. O/w cln, tight, unmarked. Wraps . ISBN: 025321761X. Catalogs: History. Preço do item
€ 23,67
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Culture and Consumption II � Markets, Meaning, and Brand Management
por Grant McCracken
- Condição
- New
- Published
- 2005
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780253217615
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 23,00
Mostrar detalhes
Descrição:
Indiana Univ Pr, 2005. Paperback. New. 226 pages. 9.00x6.00x0.75 inches. Preço do item
€ 23,00
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Culture and Consumption II – Markets, Meaning, and Brand Management
por Grant McCracken
- Condição
- New
- Published
- 2005
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780253217615
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 23,43
Mostrar detalhes
Descrição:
Indiana Univ Pr, 2005. Paperback. New. 226 pages. 9.00x6.00x0.75 inches. Preço do item
€ 23,43