Building Brand Identity

por Upshaw, Lynn B

Cópias Disponíveis

Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
Usado - Very Good
Condição de sobrecapa
No Dust Jacket
Edição
1st Edition
Published
1995
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Olathe, Kansas, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 11,50

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 1995. Book. Very Good. Hardcover. Inscribed By the Author. 1st Edition. Inscribed By Lynn B. Upshaw.
Preço do item
€ 11,50
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

por Upshaw, Lynn B.

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Hardback
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,66

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Very Good.
Preço do item
€ 2,66
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B.

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,87

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Preço do item
€ 5,87
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

por Upshaw, Lynn B.

Condição
Usado - Good
Encadernação
Hardback
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,66

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Good.
Preço do item
€ 2,66
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B.

Condição
Usado - Good
Published
1995
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,95

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 1995. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,95
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity : A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,82

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,82
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity : A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
Used - Good
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,64

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,64
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
Used - Acceptable
Condição de sobrecapa
Good
Published
June 1995
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Youngtown, Arizona, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,67

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, June 1995. Hardcover. Used - Acceptable/Good. Boards have shelf wear. Dust jacket has shelf wear.
Preço do item
€ 5,67
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
Usado - Very Good
Published
1995-06-15
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Asheville, North Carolina, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 47,75

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 1995-06-15. Hardcover. Very Good. PERSONALIZED INSCRIPTION BY AUTHOR on title page, no other marks noted in text, different cover art on dj, 2nd printing hcAND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
Preço do item
€ 47,75
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Waltham, Massachusetts, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,70

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Used - Very Good.
Preço do item
€ 1,70
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
Used:Good
Edição
1
Published
1995-06-01
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 17,19

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 1995-06-01. 1. Hardcover. Used:Good.
Preço do item
€ 17,19
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
Usado - Good
Published
1995
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Morangis, FRA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,71

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons, 1995. Good. Former library book. Soiling on the side. No dust jacket. Edition 1995. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Preço do item
€ 4,71
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 50,28

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. New. Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality.
Preço do item
€ 50,28
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 56,66

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. New. Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality.
Preço do item
€ 56,66
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
New
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Victoria, British Columbia, CAN
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 66,13

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. New. Special order direct from the distributor
Preço do item
€ 66,13
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity : A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
Used - Good
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,98

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,98
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
New
Encadernação
Hard Cover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Uxbridge, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 51,71

Mostrar detalhes

Descrição:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace.
Preço do item
€ 51,71
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B

Condição
New
Published
1995-06-15
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 74,75

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 1995-06-15. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 74,75
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Upshaw, Lynn B.

Condição
Usado - Good
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 40,18

Mostrar detalhes

Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Preço do item
€ 40,18
Nenhuma imagem disponível

Building Brand Identity � A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

por Lynn B. Upshaw

Condição
New
Published
1995
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471042204
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 62,14

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons Inc, 1995. Hardcover. New. 1st edition. 368 pages. 10.00x6.50x1.00 inches.
Preço do item
€ 62,14