Breaking Up America

por Turow, Joseph

Cópias Disponíveis

Nenhuma imagem disponível

Breaking up America : Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Used - Good
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Reno, Nevada, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,35

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,35
Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Usado - Good
Published
1998
Encadernação
Paperback
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,64

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 1998. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,64
Breaking up America : Advertisers and the New Media World

Breaking up America : Advertisers and the New Media World

por Joseph Turow

Condição
Usado - Good
Published
1997
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,64

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 1997. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions.
Preço do item
€ 5,64
Breaking up America : Advertisers and the New Media World

Breaking up America : Advertisers and the New Media World

por Joseph Turow

Condição
Usado - Very Good
Published
1997
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,64

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 1997. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,64
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Usado - Very Good
Published
5/15/1997 12:00:01 A
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Chicago, Illinois, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,21

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 5/15/1997 12:00:01 A. hardcover. Very Good. 1.0000 in x 9.2000 in x 6.3000 in.
Preço do item
€ 2,21
Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Joseph Turow

Condição
New
Encadernação
Paperback / softback
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 37,09

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. A study of target marketing, this text exposes the advertising industry's strategies for homing in on American consumers. Combining analysis of contemporary practices with an historical perspective, it examines the mid-1970s when mass marketing was dropped in favour of aggressive target marketing.
Preço do item
€ 37,09
Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Joseph Turow

Condição
New
Encadernação
Paperback / softback
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 42,31

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. A study of target marketing, this text exposes the advertising industry's strategies for homing in on American consumers. Combining analysis of contemporary practices with an historical perspective, it examines the mid-1970s when mass marketing was dropped in favour of aggressive target marketing.
Preço do item
€ 42,31
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
New
Published
1998-12-15
Encadernação
Paperback
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 74,49

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 1998-12-15. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 74,49
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America

por Turow, Joseph

Condição
Usado - Collectible - Very Good/Very Good
Edição
First Printing
Published
1997
Encadernação
Hard Cover
Quantidade Disponível
1
Livreiro
OCEANSIDE, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 32,94

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago. Collectible - Very Good/Very Good. 1997. First Printing. Hard Cover. Ex-Library (N75) .
Preço do item
€ 32,94
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow,Joseph

Condição
Usado - Good
Published
1997/05/15 00:00:00.000
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Englewood, Colorado, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,13

Mostrar detalhes

Descrição:
University Of Chicago Press, 1997/05/15 00:00:00.000. Hardcover . Good. Turow,Joseph Breaking Up America: Advertisers And The New Media World Dust jacket has minor edge & corner wear from shelf. Dust jacket in good condition. Book has light edge & corner wear from shelf. Binding tight. Pages clean & tight. All U.S. orders shipped with tracking number & e-mail… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 6,13
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Used - Acceptable
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Eugene , Oregon, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,76

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press. Used - Acceptable. Hardcover The item is fairly worn but still readable. Signs of wear include aesthetic issues such as scratches, worn covers, damaged binding. The item may have identifying markings on it or show other signs of previous use. May have page creases, creased spine, bent cover or markings inside. Packed with care,… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 3,76
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Usado - Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 38,42

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 38,42
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Joseph Turow

Condição
Usado - Acceptable
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Artesia, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,02

Mostrar detalhes

Descrição:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.
Preço do item
€ 12,02
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Used: Good
Edição
New edition
Published
1998-12-15
Encadernação
Paperback
ISBN
9780226817507
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,23

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 1998-12-15. New edition. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 9,23
Nenhuma imagem disponível

Breaking up America : Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Used - Good
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,48

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,48
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
New
Published
1997-05-15
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 77,98

Mostrar detalhes

Descrição:
University of Chicago Press, 1997-05-15. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 77,98
Nenhuma imagem disponível

Breaking Up America: Advertisers and the New Media World

por Turow, Joseph

Condição
Usado - Good
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780226817491
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 28,30

Mostrar detalhes

Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 28,30