Best Face Forward

por J, Rayport- Jeffrey F / Jaworski- Bernard

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Best Face Forward : Why Companies Must Improve Their Service Interfaces with Customers

Best Face Forward : Why Companies Must Improve Their Service Interfaces with Customers

por Bernard J. Jaworski; Jeffrey F. Rayport

Condição
Usado - Good
Published
2005
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
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Descrição:
Harvard Business Review Press, 2005. Hardcover. Good. Disclaimer:Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces With Customers

por Rayport, Jeffrey F., Jaworski, Bernard J.

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
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Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be… Ler mais sobre este item
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Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces With Customers

por Rayport, Jeffrey F., Jaworski, Bernard J.

Condição
Used - Good
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, USA
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Harvard Business Review Press. Used - Good. Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
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BEST FACE FORWARD: WHY COMPANIES MUST IMPROVE THEIR SERVICE INTERFACES WITH CUSTOMERS

por JEFFREY F. RAYPORT, BERNARD J. JAWORSKI,

Condição
UsedLikeNew
Condição de sobrecapa
UsedLikeNew
Edição
N/A
Published
2005
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
New Delhi, IND
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Harward, 2005. N/A. Hardcover. UsedLikeNew/UsedLikeNew.
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BEST FACE FORWARD: WHY COMPANIES MUST IMPROVE THEIR SERVICE INTERFACES WITH CUSTOMERS

por JEFFREY F. RAYPORT, BERNARD J. JAWORSKI,

Condição
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Condição de sobrecapa
New
Edição
N/A
Published
2005
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
New Delhi, IND
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Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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Harward, 2005. N/A. Hardcover. New/New.
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Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces With Customers

por Rayport, Jeffrey F.; Jaworski, Bernard J

Condição
New
Published
2005-01-20
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mt Prospect, Illinois, USA
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Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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€ 18,86

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Descrição:
Harvard Business Review Press, 2005-01-20. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark,
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Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces With Customers

por Rayport, Jeffrey F.; Jaworski, Bernard J

Condição
New
Published
2005-01-20
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Memphis, Tennessee, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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€ 8,02

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Descrição:
Harvard Business Review Press, 2005-01-20. Hardcover. New. 6x1x10.
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Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces With Customers

por Rayport, Jeffrey F.; Jaworski, Bernard J

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Published
2005-01-20
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780875848679
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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Harvard Business Review Press, 2005-01-20. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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Best Face Forward: Why Companies Must Improve Their Service Interfaces With Customers

por Jeffrey F. Rayport, Bernard J. Jaworski,

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Condição de sobrecapa
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ISBN
9780875848679
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1
Livreiro
New Delhi, IND
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New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
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