Airline Identity, Design and Culture

por Lovegrove, Keith

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Airline Identity, Design and Culture

por Lovegrove, Keith

Condição
Usado - VG
Published
2000
Encadernação
Softcover
ISBN
9783823854609
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Columbia, Pennsylvania, USA
Avaliação do vendedor:
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Descrição:
New York, New York: teNeues Publishing Company, 2000. Softcover. VG. Color pictorial wraps; 139 pp.; 91 bw, 160 color illustrations. A book devoted to the culture of air travel, including plane interiors, food, fashion, and brand identity. Some of the food photos, in particular, are a hoot--why don't we see whole hams being wheeled through the plane at… Ler mais sobre este item
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Airline. Identity, Design and Culture.

Airline. Identity, Design and Culture.

por Lovegrove, Keith

Condição
Usado
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1
Livreiro
Zurich, CHE
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Descrição:
New York, teNeues, 2000. 4°, 139 S., zahlr., oft farb. Abb., Brosch., Tadellos. Erstausgabe. Dieses Buch befindet sich in unserem Aussenlager; sollten Sie dieses im Laden abholen wollen, bitten wir Sie um vorgängige Nachricht. 010
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Airline. Identity, design and culture.

Airline. Identity, design and culture.

por Keith Lovegrove;

Condição
Usado
ISBN
9781856692052
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Antwerpen, BEL
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Descrição:
London Laurence King Publishing 2000. Softcover, 139pp., 28x24cm., ills. in col. and b/w., fine copy. ISBN 9781856692052. This work celebrates the culture of air travel, from plane interiors and airline branding, to food and fashion. The book charts the development of all aspects of international air travel both, elegant and chic, kitsch and vulgar.
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Airline Identity, Design and Culture

por Lovegrove, Keith

Condição
Usado - Near Fine
Published
2000
Encadernação
Paperback
ISBN
9783823854609
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Farmington Hills, Michigan, USA
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Descrição:
New York: Te Neues Pub Group. Near Fine. 2000. Paperback. 3823854607 . B&W and Color; 11.1 X 9.5 X 0.5 inches; 144 pages; Soft cover is self flaps, has black spine with white lettering. Covers have slight rubbing, scuffing. Pages are clean and tight. Lavishly illustrated with b/w and color photographs. Includes now defunct airlines, such as… Ler mais sobre este item
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Airline Identity, Design and Culture

Airline Identity, Design and Culture

por Keith Lovegrove

Condição
New
Published
November 2000
ISBN
9783823854609
Quantidade Disponível
1
Livreiro
NEW YORK, New York, USA
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Brand new book
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