Ir para o conteúdo

Wally Olins : The Brand Handbook

Wally Olins : The Brand Handbook

Ver em tamanho grande.

Wally Olins : The Brand Handbook

por Olins, Wally

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Muito Bom
ISBN 10
0500514089
ISBN 13
9780500514085
Livreiro
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma 5 de 5 estrelas de clientes da Biblio.
Rochester, Kent, United Kingdom
Preço do item
€ 17,91
€ 21,57 Envio para USA
Entrega Padrão: 14 para 21 dias

Opções de envio

Formas de pagamento

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este item

Wally Olins sets out the ground rules for branding success in the 21st century, explaining why understanding the links between business, brand and consumer has never been more vital for commercial success, and reflecting the recent enormous changes in the branding world. 112 pages : illustrations (chiefly color) ; 23 cm. Reprint 2010. Yellow printed boards, slight shelf wear to edges, no inscriptions, tight and square binding. Photographs available on request. All books dispatched same or next working day in robust packaging.

Avaliações

(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)

Você está avaliando o livro como uma obra não o vendedor ou a cópia específica que você comprou!

Detalhes

Livreiro
Springhead Books GB (GB)
Nº do estoque do livreiro
016307
Título
Wally Olins : The Brand Handbook
Autor
Olins, Wally
Estado do livro
Usado - Muito Bom
Quantidade Disponível
1
Encadernação
Capa dura
ISBN 10
0500514089
ISBN 13
9780500514085
Editorial
Thames and Hudson
Local de publicação
London
Data de publicação
2010

Termos da venda

Springhead Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre o Vendedor

Springhead Books

Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Membro de Biblio desde 2021
Rochester, Kent

Sobre Springhead Books

Online bookseller specialising in cult authors, architects, artists and designers

Glossário

Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem:

Tight
Used to mean that the binding of a book has not been overly loosened by frequent use.
Edges
The collective of the top, fore and bottom edges of the text block of the book, being that part of the edges of the pages of a...
Reprint
Any printing of a book which follows the original edition. By definition, a reprint is not a first edition.
Shelf Wear
Shelf wear (shelfwear) describes damage caused over time to a book by placing and removing a book from a shelf. This damage is...
tracking-