The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Customers to Sell More!
por Marsha Collier
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0470637706
- ISBN 13
- 9780470637708
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
10 Cópias disponíveis deste vendedor
(Você pode adicionar mais na finalização da compra.)
Formas de pagamento
Sobre este item
Hardback. New. Make your online customers happy and create new ones with this winning guide Social media gives you an unparalleled vehicle for connecting and engaging with an unlimited number of customers. Yet this vehicle is different than other, more impersonal forms. With social media, reps become part of their customers' lives.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- The Saint Bookstore (GB)
- Nº do estoque do livreiro
- A9780470637708
- Título
- The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Customers to Sell More!
- Autor
- Marsha Collier
- Formato/Encadernação
- Hardback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 10
- Encadernação
- Capa dura
- ISBN 10
- 0470637706
- ISBN 13
- 9780470637708
- Editorial
- Wiley
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2011-01
Termos da venda
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre o Vendedor
The Saint Bookstore
Membro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glossário
Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...