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Theory of Fun for Game Design

Theory of Fun for Game Design

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Theory of Fun for Game Design

por Koster, Raph

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Muito Bom
ISBN 10
1449363210
ISBN 13
9781449363215
Livreiro
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma 5 de 5 estrelas de clientes da Biblio.
Springfield, Missouri, United States
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Sobre este item

O'Reilly Media, 2013. Soft cover. Very Good. Very good clean tight copy. Text free of marks. Professional book dealer since 1999. All orders are processed promptly and carefully packaged with tracking.

Sinopse

It's about - What fun is - Why some games are fun and some games are boring - How different people respond to different kinds of fun - What makes a game fun or not - How games fit into the wider human culture - Whether games can be art - What degree of social responsibility game makers need to have - How games can develop At its core, though, it is about why games matter.

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Detalhes

Livreiro
3rd St. Books US (US)
Nº do estoque do livreiro
058935
Título
Theory of Fun for Game Design
Autor
Koster, Raph
Formato/Encadernação
Soft cover
Estado do livro
Usado - Muito Bom
Quantidade Disponível
1
Encadernação
Brochura
ISBN 10
1449363210
ISBN 13
9781449363215
Editorial
O'Reilly Media
Data de publicação
2013

Termos da venda

3rd St. Books

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Sobre o Vendedor

3rd St. Books

Avaliação do vendedor:
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Springfield, Missouri

Glossário

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Tight
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