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Test Item File to Principles of Marketing: 11e NEW 2006; accuracy checked!
por Kotler Philip; Armstrong Gary; James P Hess
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0131268821
- ISBN 13
- 9780131268821
- Livreiro
-
Dekalb, Illinois, United States
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Sobre este item
Prentice Hall , 2006 a TIF (test item file) to a true AMERICAN Marketing Classic text; a brand new copy; 618 pages, all new; 4 white + 1 brown eggs, front cover art; glossy covers; we ship daily at 0900 CT IL USA;
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Detalhes
- Livreiro
- BooXX in Stock
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 001895
- Título
- Test Item File to Principles of Marketing: 11e NEW 2006; accuracy checked!
- Autor
- Kotler Philip; Armstrong Gary; James P Hess
- Formato/Encadernação
- Soft cover
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 1
- Edição
- 11e eleventh
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 0131268821
- ISBN 13
- 9780131268821
- Editorial
- Prentice Hall
- Data de publicação
- 2006
- Dimensão
- large, ~8.5 x ~11;
Termos da venda
BooXX in Stock
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Sobre o Vendedor
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