![The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/310/601/9781576601310.IN.0.m.jpg)
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
por Bernice Kanner
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Assinado
- first
- Condição
- Bom/Near Fine +
- ISBN 10
- 1576601315
- ISBN 13
- 9781576601310
- Livreiro
-
flushing, New York, United States
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Sobre este item
Bloomberg Press, 2003. Gift inscribed and signed by author.. Signed by Author. First Edition. Hard Cover. Fine/Near Fine +.
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Detalhes
- Livreiro
- Michael Diesman
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 052718
- Título
- The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
- Autor
- Bernice Kanner
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Condição de sobrecapa
- Near Fine +
- Edição
- First Edition
- ISBN 10
- 1576601315
- ISBN 13
- 9781576601310
- Editorial
- Bloomberg Press
- Local de publicação
- U.s.a.
- Data de publicação
- 2003
Termos da venda
Michael Diesman
payment must accompany order. returns allowed if not as described
Sobre o Vendedor
Michael Diesman
Membro de Biblio desde 2004
flushing, New York
Sobre Michael Diesman
book and record seller
Glossário
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