![The Strategy of Campaigning: Lessons from Ronald Reagan and Boris Yeltsin](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/497/861/1140861497.0.m.jpg)
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The Strategy of Campaigning: Lessons from Ronald Reagan and Boris Yeltsin
por Kiron K. Skinner
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0472033190
- ISBN 13
- 9780472033195
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Paperback / softback. New. Ronald Reagan and Boris Yeltsin were two of the most galvanizing and controversial political figures of our time. This book explores how both men overcame defeat early in their political careers and rose to the highest elected offices in their respective countries.
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Detalhes
- Livreiro
- The Saint Bookstore
(GB)
- Nº do estoque do livreiro
- A9780472033195
- Título
- The Strategy of Campaigning: Lessons from Ronald Reagan and Boris Yeltsin
- Autor
- Kiron K. Skinner
- Formato/Encadernação
- Paperback / softback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 5
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 0472033190
- ISBN 13
- 9780472033195
- Editorial
- University Of Michigan Press
- Local de publicação
- Ann Arbor, Michigan
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2008-08
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