![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
por Goodman, John A
- Usado
- Bom
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 1978671504
- ISBN 13
- 9781978671508
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
audioCD. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Sinopse
Includes index.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Bonita
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 1978671504.G
- Título
- Strategic Customer Service: Managing the Customer Experience to Increase Positive Word of Mouth, Build Loyalty, and Maximize Profits
- Autor
- Goodman, John A
- Formato/Encadernação
- AudioCD
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 1978671504
- ISBN 13
- 9781978671508
Termos da venda
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.