Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition
por Keller, Kevin
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0132664259
- ISBN 13
- 9780132664257
- Livreiro
-
Chicago, Illinois, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
Pearson, 2012-08-10. Hardcover. Good. 1.1000 in x 10.8000 in x 8.7000 in. Used textbook with usual stickers.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Open Books (US)
- Nº do estoque do livreiro
- mon0000727071
- Título
- Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 4th Edition
- Autor
- Keller, Kevin
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0132664259
- ISBN 13
- 9780132664257
- Editorial
- Pearson
- Local de publicação
- U.s.a
- Data de publicação
- 2012-08-10
- Dimensão
- 1.1000 in x 10.8000 in x 8.7000
- Catálogos de livreiros
- Book;
- X weight
- 3.0093 lb
Termos da venda
Open Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre o Vendedor
Open Books
Membro de Biblio desde 2020
Chicago, Illinois
Sobre Open Books
Open Books is a nonprofit bookstore in Chicago, IL, carrying all types of used books. All proceeds benefit book giveaways to those who lack access and literacy programming.