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Social Theories of the Press: Constituents of Communication Research, 1840s to 1920s (Critical Media Studies: Institutions, Politics, and Culture)
por Hardt, Hanno
- Usado
- Condição
- UsedGood
- ISBN 10
- 0742511340
- ISBN 13
- 9780742511347
- Livreiro
-
Skokie, Illinois, United States
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Detalhes
- Livreiro
- Books4Cause Inc. (US)
- Nº do estoque do livreiro
- 5D4000009IUW_ns
- Título
- Social Theories of the Press: Constituents of Communication Research, 1840s to 1920s (Critical Media Studies: Institutions, Politics, and Culture)
- Autor
- Hardt, Hanno
- Estado do livro
- UsedGood
- Quantidade Disponível
- 1
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 0742511340
- ISBN 13
- 9780742511347
- Editorial
- Rowman & Littlefield Publishers, Inc.
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- December 2001
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