Psychology of Entertainment
por Jennings Bryant
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0805852387
- ISBN 13
- 9780805852387
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este item
Paperback / softback. New. Promising to be the most comprehensive volume on entertainment, this book serves to define the area of study and provides a theoretical spin for future work in the area. Divided into basic parts, it deals with the fundamental mechanisms and processes involved in orienting to and selecting entertainment fare, as well as receiving and processing it.
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Detalhes
- Livreiro
- The Saint Bookstore (GB)
- Nº do estoque do livreiro
- A9780805852387
- Título
- Psychology of Entertainment
- Autor
- Jennings Bryant
- Formato/Encadernação
- Paperback / softback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 1
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 0805852387
- ISBN 13
- 9780805852387
- Editorial
- Lawrence Erlbaum Associates
- Local de publicação
- New York, New York, U.s.a.
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- February 24, 2006
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