![Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/429/947/9780803947429.OL.0.b.jpg)
![Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/429/947/9780803947429.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)
por Hirschman, Elizabeth C
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0803947429
- ISBN 13
- 9780803947429
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Bonita
(US)
- Estoque do vendedor nº
- 0803947429.G
- Título
- Postmodern Consumer Research: The Study of Consumption as Text (Association for Consumer Research)
- Autor
- Hirschman, Elizabeth C
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0803947429
- ISBN 13
- 9780803947429
- Editorial
- Sage Publications, Inc
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 1992-07
Termos da venda
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.