NEW PRODUCTS MANAGEMENT
por C. MERLE CRAWFORD, C. ANTHONY DI BENEDETTO ,
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo/New
- ISBN 10
- 0072961449
- ISBN 13
- 9780072961447
- Livreiro
-
New Delhi, India
3 Cópias disponíveis deste vendedor
(Você pode adicionar mais na finalização da compra.)
Formas de pagamento
Sobre este item
MGH, 2005. 8th. Hardcover. New/New.
Sinopse
New Products Management, 9/e, by Crawford and Di Bennedetto provides future new product managers, project managers and team leaders with a comprehensive overview of the new product development process including how to develop an effective development strategy, manage cross-functional teams across the organization, generate and evaluate concepts, manage the technical development of a product, develop the marketing plan, and manage the financial aspects of a project.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- DELHI BOOK STORE (IN)
- Nº do estoque do livreiro
- AME_9780072961447
- Título
- NEW PRODUCTS MANAGEMENT
- Autor
- C. MERLE CRAWFORD, C. ANTHONY DI BENEDETTO ,
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Novo
- Condição de sobrecapa
- New
- Quantidade Disponível
- 3
- Edição
- 8th
- ISBN 10
- 0072961449
- ISBN 13
- 9780072961447
- Editorial
- MGH
- Local de publicação
- Burr Ridge, Illinois, U.s.a.
- Data de publicação
- 2005
- Palavras-chave
- MANAGEMENT NEW PRODUCTS MANAGEMENT
Termos da venda
DELHI BOOK STORE
BOOKS CAN BE RETURNED IF IT IS UNOPENED OR SHRINK WRAP IS NOT BROKEN.
Sobre o Vendedor
DELHI BOOK STORE
Membro de Biblio desde 2007
New Delhi
Sobre DELHI BOOK STORE
Our prime concern is to make books available with its extensive choices of titles on all subjects for medicine, engineers, technocrats, corporates, scientists, academics, students, scholars and many more at attractive price range.