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Never Say Die: The Myth and Marketing of the New Old Age

Never Say Die: The Myth and Marketing of the New Old Age

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Never Say Die: The Myth and Marketing of the New Old Age

por Jacoby, Susan

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10
0307456285
ISBN 13
9780307456281
Livreiro
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma 5 de 5 estrelas de clientes da Biblio.
Minneapolis, Minnesota, United States
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Sobre este item

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Sinopse

Susan Jacoby is the author of nine books, most recently The Age of American Unreason, Alger Hiss and the Battle for History, and Freethinkers: A History of American Secularism . She writes The Spirited Atheist blog for On Faith, a website sponsored by The Washington Post. She lives in New York City. For more information, visit www.susanjacoby.com.

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Detalhes

Livreiro
Magers and Quinn Booksellers US (US)
Nº do estoque do livreiro
1190130
Título
Never Say Die: The Myth and Marketing of the New Old Age
Autor
Jacoby, Susan
Estado do livro
Used - Very Good
Encadernação
Brochura
ISBN 10
0307456285
ISBN 13
9780307456281
Editorial
Vintage
Local de publicação
New York
Esta edição foi publicada pela primeira vez
2012-02-14

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Sobre o Vendedor

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Sobre Magers and Quinn Booksellers

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