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MyMarketingLab with Pearson eText -- Access Card -- for Marketing: An Introduction
por Armstrong, Gary; Kotler, Philip
- Novo
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0136102840
- ISBN 13
- 9780136102847
- Livreiro
-
King of Prussia, Pennsylvania, United States
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Sobre este item
Prentice Hall, 2010-06-11. Misc. Supplies. New. Brand new never used. Ships Same or NEXT Day.This is the U.S. student edition as pictured unless otherwise stated.
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Detalhes
- Livreiro
- Red Gorilla
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 1501160327
- Título
- MyMarketingLab with Pearson eText -- Access Card -- for Marketing: An Introduction
- Autor
- Armstrong, Gary; Kotler, Philip
- Formato/Encadernação
- Misc. Supplies
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 1
- Encadernação
- Unknown
- ISBN 10
- 0136102840
- ISBN 13
- 9780136102847
- Editorial
- Prentice Hall
- Data de publicação
- 2010-06-11
- X weight
- 2 oz
Termos da venda
Red Gorilla
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