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Modern Marketing Management - An Integrated Approach
por Ferdinand F Mauser
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- Livreiro
-
Philippolis, South Africa
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Sobre este item
New York: McGraw-Hill, 1961. Hardcover. Good. Ex-lib with usual stamps etc. Boards and extremities rubbed. 502pp with a very few pencil marks. Book is tender at both joints with the result that the binding is a little loose but still holding well.
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Detalhes
- Livreiro
- Snookerybooks
(ZA)
- Estoque do vendedor nº
- 003236
- Título
- Modern Marketing Management - An Integrated Approach
- Autor
- Ferdinand F Mauser
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- Editorial
- McGraw-Hill
- Local de publicação
- New York
- Data de publicação
- 1961
Termos da venda
Snookerybooks
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Sobre o Vendedor
Snookerybooks
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Philippolis
Sobre Snookerybooks
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