![Marketing Mess to Brand Success: 30 Challenges to Transform Your Organization's Brand (and Your Own) (Brand Marketing) (Mess to Success)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/807/503/9781642503807.IN.0.m.jpg)
![Marketing Mess to Brand Success: 30 Challenges to Transform Your](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/807/503/9781642503807.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Mess to Brand Success: 30 Challenges to Transform Your Organization's Brand (and Your Own) (Brand Marketing) (Mess to Success)
por Miller, Scott Jeffrey
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 1642503800
- ISBN 13
- 9781642503807
- Livreiro
-
Layton, Utah, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
Mango, 2021-05-11. Hardcover. New. new and in plastic wrap
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Isle Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 123093021006
- Título
- Marketing Mess to Brand Success: 30 Challenges to Transform Your Organization's Brand (and Your Own) (Brand Marketing) (Mess to Success)
- Autor
- Miller, Scott Jeffrey
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 1642503800
- ISBN 13
- 9781642503807
- Editorial
- Mango
- Data de publicação
- 2021-05-11
- X weight
- 18 oz
Termos da venda
Isle Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre o Vendedor
Glossário
Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...