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Lovemarks
por Roberts, Kevin
- Usado
- Condição
- UsedGood
- ISBN 10
- 157687270X
- ISBN 13
- 9781576872703
- Livreiro
-
Annandale, New Jersey, United States
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Sinopse
Lovemarks is a marketing technique that is intended to replace the idea of brands and is a book of the same name whose theme is the same, written by Kevin Roberts, Chief Executive Officer Worldwide of the advertising agency Saatchi & Saatchi, and are promoted by him and his company. Roberts claims, "Brands are running out of juice". He considers that love is what is needed to rescue brands.
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Detalhes
- Livreiro
- New Legacy Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 0WOPD4003UFJ
- Título
- Lovemarks
- Autor
- Roberts, Kevin
- Estado do livro
- UsedGood
- Quantidade Disponível
- 2
- Encadernação
- Hardback
- ISBN 10
- 157687270X
- ISBN 13
- 9781576872703
- Editorial
- Powerhouse Books
- Local de publicação
- New York, New York, U.s.a.
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2005-12-01
Termos da venda
New Legacy Books
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Sobre o Vendedor
New Legacy Books
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Annandale, New Jersey
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