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No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

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Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

por Klein, Naomi

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Bom
ISBN 10
0312271921
ISBN 13
9780312271923
Livreiro
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma 2 de 5 estrelas de clientes da Biblio.
Simi Valley, California, United States
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Sobre este item

Picador, 1999-12-01. Paperback. Good. 1.3000 8.9000 7.0000. light amount of wear along the edges of the cover

Sinopse

No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies is a book by Canadian journalist Naomi Klein. First published by Knopf Canada in January 2000, shortly after the 1999 WTO Ministerial Conference protests in Seattle had generated media attention around such issues, it became one of the most influential books about the anti-globalization movement and an international bestseller.

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Detalhes

Livreiro
Schwabe Books US (US)
Nº do estoque do livreiro
mon0002889393
Título
No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies
Autor
Klein, Naomi
Formato/Encadernação
Brochura
Estado do livro
Usado - Bom
Quantidade Disponível
1
ISBN 10
0312271921
ISBN 13
9780312271923
Editorial
Picador
Local de publicação
New York, New York, U.s.a.
Data de publicação
1999-12-01
Dimensão
1.3000 8.9000 7.0000
Catálogos de livreiros
Book;
X weight
2.1500 lb

Termos da venda

Schwabe Books

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Sobre o Vendedor

Schwabe Books

Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Membro de Biblio desde 2010
Simi Valley, California

Sobre Schwabe Books

We offer over 150,000 books in all subject areas. Heavy concentration in the following subject areas: Academic/university press, Antiquarian/Rare and general non-fiction.

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