Ir para o conteúdo

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People por Michelli, Joseph - 2013-09-03

por Michelli, Joseph

Cópias similares são apresentadas abaixo.
Cópias similares são apresentadas à direita.
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People por Michelli, Joseph - 2013-09-03
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
McGraw Hill, 2013-09-03. hardcover. Good. 5x1x8.
  • Livreiro Your Online Bookstore US (US)
  • Formato/Encadernação Capa dura
  • Estado do livro Usado - Good
  • Quantidade Disponível 1
  • Encadernação Capa dura
  • ISBN 10 0071801251
  • ISBN 13 9780071801256
  • Editorial McGraw Hill
  • Data de publicação 2013-09-03
  • Dimensão 5x1x8
  • X weight 17 oz
  • Size 5x1x8

Temos 34 cópias disponíveis a partir de € 4,70.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
Condição
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Imperial, Missouri, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,70
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Preço do item
€ 4,70
Frete grátis para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph A

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,81
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Education. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 5,81
Frete grátis para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,88
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Companies, 2013. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,88
Frete grátis para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,88
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Companies, 2013. Hardcover. Very Good. Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,88
Frete grátis para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
Condição
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Center Moriches, New York, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,85
€ 3,00 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Preço do item
€ 4,85
€ 3,00 frete para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Used: Good
Edição
1
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,56
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw-Hill Education, 2013-09-03. 1. hardcover. Used: Good.
Preço do item
€ 8,56
Frete grátis para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Springdale, Arkansas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,87
€ 3,95 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
McGraw Hill, 2013-09-03. Hardcover. Good. 1.0236 in x 8.3465 in x 5.7480 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Preço do item
€ 5,87
€ 3,95 frete para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph A

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
LONG BEACH, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,01
€ 3,99 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
New. Spend Less, Read More.
Preço do item
€ 7,01
€ 3,99 frete para
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and...

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

por Michelli, Joseph A

  • Usado
  • as new
  • Capa dura
  • first
Condição
Novo
Condição de sobrecapa
Near Fine
Edição
First Edition First Printing
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Piggott, Arkansas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,62
€ 5,00 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
Mc Graw-Hill Education, 2014. A stock image [photo] is an accurate representation of the listed book's dust jacket design. Complete number line [1 - 10] at copyright page. Pages [xi, 286 including index] clean, unmarked, binding tight and square. NON price-clipped dust jacket [$ 25.00], clean, crisp, colors bright, minor display indications. Green boards, bright gilt lettering. By author of The New Gold Standard et al. No remainder marks. Media Mail, Priority & most international shipping include free tracking information. Every book listed is located in my smoke free and climate controlled shop. All are inspected by me and will have qualities and/or flaws described. . First Edition First Printing. Hard Cover. As New/Near Fine. Remainder.
Preço do item
€ 6,62
€ 5,00 frete para
Leading the Starbucks Way; 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products, and...
Mais fotos

Leading the Starbucks Way; 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products, and Your People

por Joseph A. Michelli

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
  • first
Condição
Usado - Bom
Condição de sobrecapa
Near Fine
Edição
1st Edition
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071801256 / 0071801251
Quantidade Disponível
1
Livreiro
WINFIELD, Kansas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,45
€ 5,00 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
New York, NY: McGraw-Hill Education, 2013 McGraw-Hill Education, New York. 2013. Hardcover. First Printing by Line Number. Book is tight, square and unmarked. Book Condition: Fine. DJ: Near Fine; NOT Price Clipped ($25.00); slight wear to lower rear tip. Green boards and spine with bright gilt lettering on the spine. 286 pp 8vo. Starbucks singlehandedly transformed the ordinary delivery of coffee into a cultural phenomenon as a result of the company's leadership practices. The author offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company's resurgence during the economic downturn. Th company continues to grow dramatically with five actionable principles that fuel long-term global sustainability that can be used in any company; Savor and Elevate, Love to be Loved, Reach for Common Ground, Mobilize the Connection, Cherish and Challenge Your Legacy. In short, love your product, love your customers, and love your employees. A clean pristine copy.
Preço do item
€ 9,45
€ 5,00 frete para