Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People
por Joseph Michelli
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0071801251
- ISBN 13
- 9780071801256
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este item
Hardback. New. Explains that the international success of Starbucks begins with a promise: to inspire and nurture the human spirit - one person, one cup, and one neighborhood at a time. This title offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company's resurgence from serious setbacks during the economic downturn.
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Detalhes
- Livreiro
- The Saint Bookstore (GB)
- Nº do estoque do livreiro
- A9780071801256
- Título
- Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People
- Autor
- Joseph Michelli
- Formato/Encadernação
- Hardback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 10
- Encadernação
- Capa dura
- ISBN 10
- 0071801251
- ISBN 13
- 9780071801256
- Editorial
- Mcgraw-hill Education
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2013-09
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