![Keeping Track: How Schools Structure Inequality](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/309/108/9780300108309.OL.0.m.jpg)
![Keeping Track: How Schools Structure Inequality](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/309/108/9780300108309.OL.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Keeping Track: How Schools Structure Inequality
por Oakes, Jeannie
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0300108303
- ISBN 13
- 9780300108309
- Livreiro
-
Simi Valley, California, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
Yale University Press, 2005-05-10. Paperback. Good. 1.0000 8.0984 5.4016.
Sinopse
Bibliogr. 1
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Schwabe Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- mon0003326476
- Título
- Keeping Track: How Schools Structure Inequality
- Autor
- Oakes, Jeannie
- Formato/Encadernação
- Brochura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0300108303
- ISBN 13
- 9780300108309
- Editorial
- Yale University Press
- Local de publicação
- Cumberland, Rhode Island, U.s.a.
- Data de publicação
- 2005-05-10
- Dimensão
- 1.0000 8.0984 5.4016
- Catálogos de livreiros
- Book;
- X weight
- 0.9000 lb
Termos da venda
Schwabe Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre o Vendedor
Schwabe Books
Membro de Biblio desde 2010
Simi Valley, California
Sobre Schwabe Books
We offer over 150,000 books in all subject areas. Heavy concentration in the following subject areas: Academic/university press, Antiquarian/Rare and general non-fiction.