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ITIL Service Operation: 2011 (Best Management Practice)
por Randy A. Steinberg
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Muito Bom
- ISBN 10
- 0113313071
- ISBN 13
- 9780113313075
- Livreiro
-
St. Cloud, Minnesota, United States
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Sobre este item
The Stationery Office, 2011-07-29. Softcover. Very Good. No Highlighting, Underlining, or Notes on pages. VERY GOOD Softcover with clean pages and tight binding. Minor wear to extremities.
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Detalhes
- Livreiro
- Collectible Collectibles 4 U
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 19-12-30GSsc-BkOV2
- Título
- ITIL Service Operation: 2011 (Best Management Practice)
- Autor
- Randy A. Steinberg
- Formato/Encadernação
- Softcover
- Estado do livro
- Usado - Muito Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 0113313071
- ISBN 13
- 9780113313075
- Editorial
- The Stationery Office
- Data de publicação
- 2011-07-29
Termos da venda
Collectible Collectibles 4 U
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Sobre o Vendedor
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