Ir para o conteúdo

How to Win Friends & Influence People

How to Win Friends & Influence People

Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Ver em tamanho grande.

How to Win Friends & Influence People

por Dale Carnegie

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Muito Bom
ISBN 10
0671723650
ISBN 13
9780671723651
Livreiro
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma 5 de 5 estrelas de clientes da Biblio.
Wichita, Kansas, United States
Preço do item
€ 5,21
€ 3,78 Envio para USA
Entrega Padrão: 4 para 9 dias

Opções de envio

Formas de pagamento

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este item

Pocket Books, May 1990. Mass Market Paperback. Very Good. Crisp unread vintage copy, pages age-discolored.

Sinopse

How to Win Friends and Influence People is one of the first bestselling self-help books ever published. Written by Dale Carnegie and first published in 1936, it has sold 15 million copies globally. Leon Shimkin of the publishing firm Simon & Schuster took one of the 14-week courses given by Carnegie in 1934. Shimkin persuaded Carnegie to let a stenographer take notes from the course to be revised for publication. In 1981 a new revised edition updated the language and updated anecdotes.

Ler mais: Encontre as primeiras edições de How to Win Friends & Influence People

Avaliações

Em Nov 11 2018, um leitor disse:
I have this book in excellent condition and I wants to sell it as well
Em Nov 10 2011, Pankey11 disse:
hi,this is a best book of the world.i would like to thanks mr. cornegi for this.Pankaj Sharma

(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)

Você está avaliando o livro como uma obra não o vendedor ou a cópia específica que você comprou!

Detalhes

Livreiro
Eighth Day Books US (US)
Nº do estoque do livreiro
234087
Título
How to Win Friends & Influence People
Autor
Dale Carnegie
Formato/Encadernação
Mass Market Paperback
Estado do livro
Usado - Muito Bom
Quantidade Disponível
1
Encadernação
Brochura
ISBN 10
0671723650
ISBN 13
9780671723651
Editorial
Pocket Books
Local de publicação
New York, New York, U.s.a.
Data de publicação
May 1990
Páginas
304

Termos da venda

Eighth Day Books

Returns accepted for full refund if not as described.

Sobre o Vendedor

Eighth Day Books

Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Membro de Biblio desde 2007
Wichita, Kansas

Sobre Eighth Day Books

Eighth Day Books offers an eccentric community of books based on this organizing principle: if a book - be it literary, scientific, historical, or theological - sheds light on ultimate questions in an excellent way, then it's a worthy candidate for inclusion in our catalog.

Glossário

Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem:

Mass Market
Mass market paperback books, or MMPBs, are printed for large audiences cheaply. This means that they are smaller, usually 4...
Crisp
A term often used to indicate a book's new-like condition. Indicates that the hinges are not loosened. A book described as crisp...

Categorias deste livro

tracking-