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Flavor of the Month: Why Smart People Fall for Fads
por Best, Joel
- Usado
- Capa dura
- first
- Condição
- Very Good+/Very Good+
- ISBN 10
- 0520246268
- ISBN 13
- 9780520246263
- Livreiro
-
Vancouver, British Columbia, Canada
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Sobre este item
Berkeley, CA: University of California Press, 2006. Book. Very Good+. Hardcover. American First. Complete number line from 1 to 10; minor wear; otherwise a solid, clean copy with no marking or underlining; collectible condition..
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Detalhes
- Livreiro
- Hourglass Books
(CA)
- Nº do estoque do livreiro
- 018286
- Título
- Flavor of the Month: Why Smart People Fall for Fads
- Autor
- Best, Joel
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Very Good+
- Condição de sobrecapa
- Very Good+
- Edição
- American First
- ISBN 10
- 0520246268
- ISBN 13
- 9780520246263
- Editorial
- University of California Press
- Local de publicação
- Berkeley, CA
- Data de publicação
- 2006
- Palavras-chave
- Fads - Social Aspects
Termos da venda
Hourglass Books
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Sobre o Vendedor
Hourglass Books
Membro de Biblio desde 2018
Vancouver, British Columbia
Sobre Hourglass Books
I list a wide range of materials from both modern firsts to antiquarian books.
Glossário
Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem:
- Number Line
- A series of numbers appearing on the copyright page of a book, where the lowest number generally indicates the printing of that...
- Good+
- A term used to denote a condition a slight grade better than Good.