Ir para o conteúdo

Field Guide to Meat

Field Guide to Meat

Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Ver em tamanho grande.

Field Guide to Meat

por Green, Aliza

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10
1594740178
ISBN 13
9781594740176
Livreiro
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma 4 de 5 estrelas de clientes da Biblio.
Waltham, Massachusetts, United States
Preço do item
€ 1,45
€ 2,83 Envio para USA
Entrega Padrão: 7 a 14 dias

Opções de envio

Formas de pagamento

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este item

Quirk Books. Used - Good. A sound copy with only light wear. Overall a solid copy at a great price!

Sinopse

Aliza Green is a chef, food writer, and teacher based in Philadelphia. She is the author of Field Guide to Produce and the co-author of the James Beard Award–winning cookbook Ceviche!: Seafood, Salads, and Cocktails with a Latino Twist .

Avaliações

(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)

Você está avaliando o livro como uma obra não o vendedor ou a cópia específica que você comprou!

Detalhes

Livreiro
More Than Words Inc. US (US)
Nº do estoque do livreiro
BOS-V-14i-01078
Título
Field Guide to Meat
Autor
Green, Aliza
Estado do livro
Used - Good
Encadernação
Brochura
ISBN 10
1594740178
ISBN 13
9781594740176
Editorial
Quirk Books
Esta edição foi publicada pela primeira vez
February 1, 2005

Termos da venda

More Than Words Inc.

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre o Vendedor

More Than Words Inc.

Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Membro de Biblio desde 2016
Waltham, Massachusetts

Sobre More Than Words Inc.

More Than Words empowers youth who are in foster care, court-involved, homeless or out of school to take charge of their lives by taking charge of a business. MTW believes that when system-involved youth are challenged with authentic and increasing responsibilities in a business setting, and are given high expectations and a culture of support, they can and will address personal barriers to success, create concrete action plans for their lives, and become contributing members of society. More Than Words began as an online bookselling training program for youth in DCF custody in 2004 and opened its vibrant bookstore on Moody St in Waltham in 2005 and added its Starbucks coffee bar in 2008. MTW replicated its model in the South End of Boston in 2011, thereby doubling the number of youth served annually.
tracking-