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Educational Research : Fundamentals for the Consumer
por James H. McMillan
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0205372473
- ISBN 13
- 9780205372478
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
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Sobre este item
Allyn & Bacon, Incorporated, 2003. Paperback. Good. Disclaimer:Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Sinopse
Includes bibliographical references (p. 395-396) and index. Property of Self-Sustaining Programs. Program enrollment use only. Click on the link in the LOCATION box for more information.
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Detalhes
- Livreiro
- ThriftBooks
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- G0205372473I3N00
- Título
- Educational Research : Fundamentals for the Consumer
- Autor
- James H. McMillan
- Formato/Encadernação
- Brochura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0205372473
- ISBN 13
- 9780205372478
- Editorial
- Allyn & Bacon, Incorporated
- Local de publicação
- Boston
- Data de publicação
- 2003
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Sobre o Vendedor
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