![In Defense of Negativity: Attack Ads in Presidential Campaigns (Studies in Communication, Media, and Public Opinion)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/989/284/9780226284989.IN.0.m.jpg)
In Defense of Negativity: Attack Ads in Presidential Campaigns (Studies in Communication, Media, and Public Opinion)
por Geer, John G
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0226284980
- ISBN 13
- 9780226284989
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Bonita
(US)
- Estoque do vendedor nº
- 0226284980.G
- Título
- In Defense of Negativity: Attack Ads in Presidential Campaigns (Studies in Communication, Media, and Public Opinion)
- Autor
- Geer, John G
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0226284980
- ISBN 13
- 9780226284989
- Editorial
- University Of Chicago Press
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2006-04
Termos da venda
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.