![Creating Customer Value: The Path to Sustainable Competitve Advantage](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/474/838/9780538838474.IN.0.m.jpg)
![Creating Customer Value: The Path to Sustainable Competitve Advantage](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/474/838/9780538838474.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Creating Customer Value: The Path to Sustainable Competitve Advantage
por Naumann, Earl
- Usado
- Capa dura
- Condição
- New in new dust jacket.
- ISBN 10
- 0538838477
- ISBN 13
- 9780538838474
- Livreiro
-
Gladwyne, Pennsylvania, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
South-Western Educational Publishing, 2000. Hard cover. New in new dust jacket.. 1 Sewn binding. Paper over boards. 279 p. Audience: General/trade. 7x10x1wObrtgn/ bas120606
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Warrens Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- Alibris.0001278
- Título
- Creating Customer Value: The Path to Sustainable Competitve Advantage
- Autor
- Naumann, Earl
- Formato/Encadernação
- Hard cover
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 1
- Encadernação
- Capa dura
- ISBN 10
- 0538838477
- ISBN 13
- 9780538838474
- Editorial
- South-Western Educational Publishing
- Local de publicação
- Cincinnati, Ohio
- Data de publicação
- 2000
Termos da venda
Warrens Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged. please no discretionary returns
Sobre o Vendedor
Warrens Books
Membro de Biblio desde 2018
Gladwyne, Pennsylvania
Sobre Warrens Books
Family owned and operated business formerly brick and mortar, in business since 1975.
Glossário
Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem: