![BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/906/984/9781403984906.IN.0.m.jpg)
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BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed
por Adamson, Allen P.; Sorrell, Martin [Foreword]
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 1403984905
- ISBN 13
- 9781403984906
- Livreiro
-
Vinemont, Alabama, United States
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Sobre este item
St. Martin's Griffin, 2007-08-07. Paperback. Good. 98x12x148. Paperback book in good condition.
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Detalhes
- Livreiro
- Cheryl's Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- SEPT1419C0176129
- Título
- BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed
- Autor
- Adamson, Allen P.; Sorrell, Martin [Foreword]
- Formato/Encadernação
- Brochura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 1403984905
- ISBN 13
- 9781403984906
- Editorial
- St. Martin's Griffin
- Data de publicação
- 2007-08-07
- Dimensão
- 98x12x148
- X weight
- 8 oz
Termos da venda
Cheryl's Books
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Sobre o Vendedor
Cheryl's Books
Membro de Biblio desde 2007
Vinemont, Alabama
Sobre Cheryl's Books
Cheryl\'s Books specializing in new, used, rare, and out of print books.