![Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/833/012/9780470012833.IN.0.m.jpg)
![Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/833/012/9780470012833.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
por Ford, Kevin
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0470012838
- ISBN 13
- 9780470012833
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Bonita
(US)
- Estoque do vendedor nº
- 0470012838.G
- Título
- Brands Laid Bare: Using Market Research for Evidence-Based Brand Management
- Autor
- Ford, Kevin
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0470012838
- ISBN 13
- 9780470012833
- Editorial
- Wiley
- Local de publicação
- West Sussex
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2005-04
Termos da venda
Bonita
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.