Descrição:
McGraw-Hill Education. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH por Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome - 1996
por Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome
Cópias similares são apresentadas abaixo.
Cópias similares são apresentadas à direita.
![BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH por Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome - 1996](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH
por Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome
- Usado
- very good
- Capa dura
Burr Ridge, IL: Richard D Irwin, 1996. Twelfth Edition. Hardcover. Very Good/Very Good. Type: Book 1996/Twelfth Edition. This book on marketing is an excellent text and resource. The book is a managerial approach from a global perspective. There is a small amount of underlining in yellow and some marks. This is a great gift for a student who is lousy at notetaking.
-
Livreiro
Independent bookstores
(US)
- Formato/Encadernação Capa dura
- Estado do livro Usado - Very Good
- Condição de sobrecapa Very Good
- Quantidade Disponível 1
- Edição Twelfth Edition
- Encadernação Capa dura
- ISBN 10 0256139903
- ISBN 13 9780256139907
- Editorial Richard D Irwin
- Local de publicação Burr Ridge, IL
- Data de publicação 1996
- Palavras-chave No Amz-ca Marketing Management Business Economics
Temos 10 cópias disponíveis a partir de € 8,27.
![Basic Marketing : A Global-Managerial Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
por McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 8,27Frete grátis para
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 8,27
Frete grátis para
![Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing)
por McCarthy, E. Jerome; Perreault, William D
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Condição de sobrecapa
- No Jacket
- Edição
- Twelfth Edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Tolar, Texas, United States
- Preço do item
-
€ 7,56€ 4,75 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
Columbus, OH, U.S.A.: McGraw-Hill School Education Group, 1995. 868 pages. Blue gloss boards have light wear. Small amount of underlining scattered throughout text. Binding is sound.. Twelfth Edition. Hard Cover. Good/No Jacket. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Textbook.
Preço do item
€ 7,56
€ 4,75
frete para
![Basic Marketing](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing
por Perreault, William D., McCarthy, E. Jerome, Perreault, Jr., William
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Frederick, Maryland, United States
- Preço do item
-
€ 10,15€ 3,99 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
Richard D Irwin. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Preço do item
€ 10,15
€ 3,99
frete para
![Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th
por Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado - Good Condition
- Edição
- 12th Edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Burgin, Kentucky, United States
- Preço do item
-
€ 12,76€ 6,35 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Good Condition. Used good, highlighting Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE431648312. . 9780256139907
Preço do item
€ 12,76
€ 6,35
frete para
![Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 12th
por Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado - Very Good Condition
- Edição
- 12th Edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 4
- Livreiro
-
Burgin, Kentucky, United States
- Preço do item
-
€ 14,23€ 6,35 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Mild shelf wear to cover, text appears clean and binding is solid. Multiple copies available this title. Quantity Available: 4. Shipped Weight: Under 1 kilo. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561038520. . 9780256139907
Preço do item
€ 14,23
€ 6,35
frete para
![Basic Marketing: A Global-managerial Approach 12th](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing: A Global-managerial Approach 12th
por Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado - Very Good Condition
- Edição
- 12th Edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Burgin, Kentucky, United States
- Preço do item
-
€ 14,65€ 6,35 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
Richard d Irwin, Burr Ridge, IL, 1996. 12th Edition. Hardcover. Very Good Condition. very minor writing Quantity Available: 1. ISBN: 0256139903. ISBN/EAN: 9780256139907. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE414007102. . 9780256139907
Preço do item
€ 14,65
€ 6,35
frete para
![Basic Marketing - A Global-managerial Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing - A Global-managerial Approach
por McCarthy, E. Jerome,Perreault, William D.,
- Novo
- Condição
- Novo
- Condição de sobrecapa
- New
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
New Delhi, India
- Preço do item
-
€ 76,22€ 5,00 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Preço do item
€ 76,22
€ 5,00
frete para
![Basic Marketing](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing
por Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome; Perreault, Jr., William
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Diego, California, United States
- Preço do item
-
€ 79,26€ 5,45 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
Richard D Irwin, 1995-09-07. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 79,26
€ 5,45
frete para
![BASIC MARKETING - A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
BASIC MARKETING - A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH
por MCCARTHY, E. JEROME,PERREAULT, WILLIAM D.,
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Condição de sobrecapa
- New
- Edição
- 12th
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 5
- Livreiro
-
New Delhi, India
- Preço do item
-
€ 75,62€ 10,00 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
MGH, 1995. 12th. Hardcover. New/New.
Preço do item
€ 75,62
€ 10,00
frete para
![Basic Marketing](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/907/139/9780256139907.OL.0.b.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing
por William D. Perreault
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780256139907 / 0256139903
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Woodside, New York, United States
- Preço do item
-
€ 115,93€ 3,99 frete para
Mostrar detalhes
Descrição:
The McGraw-Hill Company , . Hardback. Used.
Preço do item
€ 115,93
€ 3,99
frete para