![The Adweek Copywriting Handbook](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/245/051/9780470051245.IN.0.m.jpg)
The Adweek Copywriting Handbook
por Joseph Sugarman
- Novo
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0470051248
- ISBN 13
- 9780470051245
- Livreiro
-
Woodside, New York, United States
4 Cópias disponíveis deste vendedor
(Você pode adicionar mais na finalização da compra.)
Formas de pagamento
Sobre este item
John Wiley & Sons , pp. xix + 338 Index. Papeback. New.
Sinopse
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Cold Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 6344182
- Título
- The Adweek Copywriting Handbook
- Autor
- Joseph Sugarman
- Formato/Encadernação
- Papeback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 4
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 0470051248
- ISBN 13
- 9780470051245
- Editorial
- John Wiley & Sons
- Local de publicação
- Somerset, New Jersey, U.s.a.
- Data de publicação
- pp. xix + 338 Index
Termos da venda
Cold Books
30 day return guarantee, with full refund including shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre o Vendedor
Glossário
Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...