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Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th Edition
por Michael A. Belch, George E. Belch
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 0073404861
- ISBN 13
- 9780073404868
- Livreiro
-
Simi Valley, California, United States
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Sobre este item
McGraw-Hill/Irwin, 2011-01-25. Hardcover. Good. 1.3000 10.9000 8.6000. Book is bent. Book has some overall heavier wear. Covers and pages have some light dirtiness / soiling. Pages are becoming detached from spine / covers.
Sinopse
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Detalhes
- Livreiro
- Schwabe Books (US)
- Nº do estoque do livreiro
- mon0002307133
- Título
- Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th Edition
- Autor
- Michael A. Belch, George E. Belch
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 0073404861
- ISBN 13
- 9780073404868
- Editorial
- McGraw-Hill/Irwin
- Local de publicação
- U.s.a.
- Data de publicação
- 2011-01-25
- Dimensão
- 1.3000 10.9000 8.6000
- Catálogos de livreiros
- Book;
- X weight
- 4.2000 lb
- Product_type
- Books
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Sobre o Vendedor
Schwabe Books
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Simi Valley, California
Sobre Schwabe Books
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- The outer portion of a book which covers the actual binding. The spine usually faces outward when a book is placed on a shelf....